TEAM BUILDING

KILIMANJARO ASCENT

Wyprawa na dach Afryki, zorganizowana dla grupy managerów, reprezentujących różne korporacje i obszary biznesu. Doradziliśmy, jak wyposażyć się by przetrwać w komforcie 7 dni wędrówki. Przygotowaliśmy plan wyprawy, wybraliśmy doświadczonych przewodników i zdecydowaliśmy się na szlak Macham – z noclegami w namiotach. Zamierzaliśmy osiągnąć 100% sukces, czyli powitać każdego uczestnika na dachu Afryki – wybraliśmy wariant 7 dniowy z jednym dniem przerwy na wysokości 4600 m npm.

Doskonale zorganizowana współpraca z zespołem przewodników, tragarzy i kucharzy sprawiła, że w pełnym gronie mogliśmy 6 dnia rozpocząć o godzinie 23:00 wejście na szczyt. Kili zdobyliśmy około 07:00, rozpoczynając zejście i powrót do bram Parku Narodowego. Regenerację odbyliśmy podczas safari w kraterze Ngorongoro.

Zobacz inne nasze realizacje

logo-vitall

Zajmujemy się kompleksową organizacją i logistyką imprez. Twój pomysł, przez naszą koncepcję zmieniamy w rzeczywistość.

VITALL MARKETING

VITALL SP Z O O
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
NIP: 7822545947
KRS: 0000407507

UL. MODLIŃSKA 3 / 1,
61-049 POZNAŃ

© 2022 VITALL MARKETING. All rights reserved. Created with i-Sport.